Διαχείριση Social Media

Το ψηφιακό μάρκετινγκ, δεν είναι μια στεγνή διαδικασία προβολής μέσα από κάποια μέσα επικοινωνίας που θα επιλέξουμε.  Στην πραγματικότητα περιλαμβάνει πολλά συνεργαζόμενα μέρη που δουλεύουν από κοινού για να δημιουργήσουν ενδιαφέρον στο κοινό για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, και χτίζοντας πάνω σε αυτό να ενισχύσουν τις πωλήσεις. Γι’ αυτό η παρουσία σας στο internet με ένα ποιοτικό site, είναι χρήσιμο να συνοδεύεται από την παράλληλη αξιοποίηση των ψηφιακών social media.

Τι είναι το social media management;

Το λεγόμενο social media management, είναι η διαδικασία σχεδιασμού, δημιουργίας, ανάλυσης και διαχείρισης τόσο του περιεχομένου που προβάλετε ως επιχείρηση ή επαγγελματίες, όσο και των διαδικτυακών σας αλληλεπιδράσεων με το κοινό, μέσω καναλιών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn, το YouTube ή το Pinterest.

Πιθανότατα γνωρίζετε αρκετά από τα δημοφιλή κοινωνικά μέσα που αναφέραμε. Είναι επίσης πιθανό να έχετε λογαριασμό σε κάποια από αυτά και να έχετε δοκιμάσει να τα χρησιμοποιήσετε. Το ερώτημα είναι αν αυτές οι κινήσεις αποδίδουν πραγματικά, και αν έχετε την εξειδίκευση και τις γνώσεις για να εκμεταλλευτείτε επαρκώς τα κανάλια αυτά για την ανάπτυξη της δικής σας μικρής ή μεγάλης επιχείρησης. Μια επιτυχημένη διαχείριση των social media μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εικόνα που σχηματίζει το κοινό για εσάς και να ενισχύσει τη δυναμική της επιχείρησής σας.

Επιλέγοντας τις κατάλληλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πριν καταρτίσετε το πλάνο σας για τη διαχείριση των social media, θα πρέπει να εξετάσετε ποιες είναι οι πιο κατάλληλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για το δικό σας τομέα δραστηριοποίησης. Είναι λοιπόν χρήσιμη μια σύντομη επισκόπηση των διαφορετικών καναλιών που μπορείτε να επιλέξετε, ώστε να σχηματίσετε μια πρώτη εικόνα για το τί μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή σας.